הצגת תפריט

שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

מטרות הקורס

מטרות הקורס של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט.

למי מיועד הקורס

הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להשתלב בניהול ושיווק מדיה חברתית, תכנון אסטרטגיית שיווקית לרשתות חברתיות, ניתוח צרכים ומתחרים

תנאי קבלה

מבחן התאמה באחריות המכללה

היקף שעות לימוד

 124 שעות אקדמיות

מיקום גיאוגרפי

חולון רחוב הכישור 30

 

סוג תעודה

תעודת מקצוע מטעם משרד העבודה + תעודה מטעם מכללת תפנית

תאריכי פתיחה עבור שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

מסלול בוקר או ערב? הבחירה בידיים שלך



לקבלת מידע על מסלולי הלימוד יש ליצור קשר 03-5036868

מה לומדים בקורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

מבוא לשיווק ופרסום
"סל תועלות" ללקוח, מיתוג ובידול, תמהיל שיווקי, התנהגות צרכנים.

אסטרטגיה שיווקית
פילוח שוק, תמחור, לוגיסטיקה, פרסום ושיווק, תפעול מערך מכירות. ניתוח SWOT.

מילון מושגים ומונחים בעולם השיווק הדיגיטלי
מונחים מקצועיים מתון "שפת הדיגיטל", במטרה ל"יישר קו" עם אוכלוסיית התלמידים ההטרוגנית,
ועל מנת להקל על הסברי התכנים במהלך הקורס.

מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי
ההבדלים בין השיווק המסורתי לשיווק הדיגיטלי, מאפייני דור ה Z ופער הדורות.

משפך השיווק הדיגיטלי
מטרות המשפך השיווקי, מבנה המשפך השיווקי, משפך שיווקי עוצמתי.

עקרונות בבניית דפי נחיתה
מטרת דפי הנחיתה, מסר ישיר וברור, הצגת יתרונות, הצגת הטבות, הנעה לפעולה, מבנה הדף ונראות.

עקרונות בכתיבת שיווקית
כתיבת תוכן והצגה ויזואלית.

מערכת השיווק והפרסום ב- google
אלגוריתם של google ,ציון איכות, מנוע החיפוש, הקמת קמפיין, עקרונות לקידום אורגני, קידום ממומן.

פלטפורמות מובילות במדיה חברתית
חשיבות הפרסום במדיות החברתיות, בחינת המאפיינים הייחודיים של כל אחת מהמדיות:
telegram, whatsapp, instagram, facebook, youtube, messenger, pinterest, וכו'...

כלים נוספים לשיווק דיגיטלי

  • outbrain (אווטבריין) ו(- taboola טאבולה)
  • שיווק מדוור, ניוזלטר
  • שיווק באמצעות ווידאו
  • שיווק שותפים
  • שיווק ב- SMS
  • שיווק ב- Mobile
  • סחר אלקטרוני.
רוצים לדעת יותר?
רוצים לדעת יותר?
תוכנות ונושאי לימוד

ללמוד איך מקדמים עסקים בפייסבוק ואינסטגרם

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

פייסבוק Facebook

  • הבנת עקרונות הממשק- הכרת האלגוריתם של פייסבוק, הבנת ההבדל בין פרופיל, דף עסקי, קבוצה.
  • עולם התוכן במדיה החברתית- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. הכרת הפלטפורמות ליצירת פוסטים במערכת (וידאו, תמונה, קרוסלה, מצגת, אלבום וכו')
  • הגדרת מטרה- לייקים/תגובות/שיתופים
  • סוגי תכנים- אינפורמטיבי, מכירתי, ויראלי. איך ניצור תגובות, לייקים, שיתופים.
  • פרסום סושיאל במדיומים הנ"ל- כל הטריקים למקסימום תוצאות במינימום עלויות ברשת הפייסבוק
  • ניסוח פוסטים-טיפים לכתיבה שיווקית נכונה הרשת הפייסבוק-  מתעמקים בניסוח פוסטים לפי מטרות.
  • טכניקות קריאייטיב ליצירת בולטות- איך יוצרים פוסטים ויראליים
  • מימון סושיאל- תאוריטי


אינסטגראם Instagram

  • הבנת עקרונות הממשק- אינסטגרם לעומת פייסבוק, הכרת המערכת.
  • עולם התוכן באינסטגרם- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. עבודה עם האשטאגז.
  • ניהול עמוד- ניסוח BIO, עיצוב פיד.
  • סטורי.
  • מימון באינסטגרם דרך רשת הפייסבוק.

מה תקבלו בסיום הסדנה?

  • ידע וכלים מעשיים
  • הכרות עם מגוון פלטמפורמות
  • תעודת גמר

מסלול מורחב

הסדנה לשיווק דיגיטלי הינה חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.  זהו מסלול לימודים ייחודי הכולל עוד חמישה קורסים הכוללים בסיס בעיצוב, לימוד תוכנות גרפיות, בניית אתרים בוורדפרס, עיצוב ממשקים וכמובן, סדנת השיווק הדיגיטלי. לחצו כאן כדי לקרוא עוד >

 

יש לך שאלות על סדנת שיווק דיגיטלי?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

 

1066-11456
סדנת שיווק דיגיטלי

ללמוד איך מקדמים עסקים בפייסבוק ואינסטגרם

בסדנת שיווק דיגיטלי תכירו את ערוצי השיווק הדיגיטלי המובילים ותרכשו ידע במגוון כלים ואמצעים לפרסום ממוקד ואפקטיבי.

פייסבוק Facebook

  • הבנת עקרונות הממשק- הכרת האלגוריתם של פייסבוק, הבנת ההבדל בין פרופיל, דף עסקי, קבוצה.
  • עולם התוכן במדיה החברתית- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. הכרת הפלטפורמות ליצירת פוסטים במערכת (וידאו, תמונה, קרוסלה, מצגת, אלבום וכו')
  • הגדרת מטרה- לייקים/תגובות/שיתופים
  • סוגי תכנים- אינפורמטיבי, מכירתי, ויראלי. איך ניצור תגובות, לייקים, שיתופים.
  • פרסום סושיאל במדיומים הנ"ל- כל הטריקים למקסימום תוצאות במינימום עלויות ברשת הפייסבוק
  • ניסוח פוסטים-טיפים לכתיבה שיווקית נכונה הרשת הפייסבוק-  מתעמקים בניסוח פוסטים לפי מטרות.
  • טכניקות קריאייטיב ליצירת בולטות- איך יוצרים פוסטים ויראליים
  • מימון סושיאל- תאוריטי


אינסטגראם Instagram

  • הבנת עקרונות הממשק- אינסטגרם לעומת פייסבוק, הכרת המערכת.
  • עולם התוכן באינסטגרם- חוקים ומגבלות בכתיבת פוסטים. עבודה עם האשטאגז.
  • ניהול עמוד- ניסוח BIO, עיצוב פיד.
  • סטורי.
  • מימון באינסטגרם דרך רשת הפייסבוק.

מה תקבלו בסיום הסדנה?

  • ידע וכלים מעשיים
  • הכרות עם מגוון פלטמפורמות
  • תעודת גמר

מסלול מורחב

הסדנה לשיווק דיגיטלי הינה חלק אחד מתוך מסלול מורחב של לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים.  זהו מסלול לימודים ייחודי הכולל עוד חמישה קורסים הכוללים בסיס בעיצוב, לימוד תוכנות גרפיות, בניית אתרים בוורדפרס, עיצוב ממשקים וכמובן, סדנת השיווק הדיגיטלי. לחצו כאן כדי לקרוא עוד >

 

יש לך שאלות על סדנת שיווק דיגיטלי?

צרו אתנו קשר לכל שאלה ולקביעת פגישה ייעוץ לימודים חינם בטופס שבעמוד זה או בטלפון - 03-5036868

 

קבצים להורדה
ידיעון לימודים
r: http://www.tafnit1.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%93%D7%99%D7%92%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99-%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA%D7%99%D7%AA
בקשתך בביצוע....